کاره خدارو


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:شعر,من,
کاره خدارو

                            کاره خدارو

 آهای رفیق نیمه راهم                   دنیا به کسی وفا نداره

 روازایی رو باهم بودیم                    زیراین آسمون بی ستاره

 به هر دری کوبوندیم                      تا باهمدیگه بمونیم

 یه رحمی به هم داشتیم               تاازبی وفایی نخونیم

 شبا زیر نور مهتاب                        لالایی می خوندیم بریای هم

 عاشقونه بودیم اون روزارو               نمی دادیم به هم غم

  اماسرمای زمستون امد                 چشام،محبتاتو ندید

 همش بودم دنبال یه چاره               غافل فصل جداییمون رسید

 گفتم ببخش اگه کم مردم برات         ببخش که تودعاهام خیس شدچشام

 ببخش دلم تورو گرفت                     همش دنبال توبود نگام

 گفتی رسم زمونه اینه                    توبچه ای هنوزآدمارونشناختی

 همه باید یه روزی برن                    برو بازی رو تو باختی...

 روزای قشنگمونو ندیدی                  زیرپای حرفای مردم نشستی

 بردی منوازخاطرت                          حتی هوامم نکردی

آهای رفیق قدیمی                          روزگار رفت وگذشت

نمی دونم کاره خدارو              ولی بازم دلم به پای تونشست
 







نظرات شما عزیزان:

دختر جنوبی.شراب عشق.
ساعت7:23---21 شهريور 1391
سلام دوست عزیز خاصیت چرخش عکستو باید بری از ویرایش قالب وبلاگ ویرایش کنی ی کدی هست که باید بلد باشی کدوم قسمت ویرایش قالب وبلاگت بزاری همین.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:شعر,من, | 18:16 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy